niedziela, 12 stycznia 2014

Street fashion moda uliczn ...

Witajcie
Dziś chciałabym zająć się tematem dotyczącym nas wszystkich nazwijmy to otaczającym nas.
                               MODA ULICY
Street Fashion
Ja bardzo lubię obserwować ludzi a także podpatrywać to co zakładają, jak się noszą. I mnie znacznie bardziej fascynuję taka codzienna dawka mody aniżeli pokazy.
Dziś przedstawiam Wam urywkowe zestawy rodem uliczne a także zestawy, które śmiało można wdrożyć w użytkowanie.
Miłego oglądania. Pozdrawiam :-)

4 komentarze:

  1. Kocham modę streetową również, ale haoute couture też kocham , sztuka to dla mnie po prostu, świetne propozycje, wszystkie w moim klimacie i moja kochana czerń, której kiedyś nie cierpiałam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło słyszeć , czytać tak pochlebne słowa;-) ja słabość do czerni miałam od bardzo młodych lat... Pozdrawiam czekam na nowy post u Ciebie!!!

      Usuń
  2. Zdjęcia genialne!Kilka stylizacji zachwyca;))

    OdpowiedzUsuń